Реалізація плану освоєння визначеного ринку, експорт

Починаючи вихід на обраний ринок, також треба зробити кілька важливих кроків. Серед них освоєння онлайн-простору та безпосередні фізічни контакти/партнерство з представниками іншої країни.

Створити інтернет-платформи

Зробить веб-сайт, який стане первинним джерелом інформації про Вашу компанію на обраному ринку. Цей ресурс має бути максимально якісним, тому не шкодуйте грошей на контент.  

Також у ХХІ столітті одними з основних каналів комунікації є соціальни мережі. Треба визначити, яка цільова аудіторія саме Вашего продукту/послуги, згідно цьому обирати інтернет-платформу – Facebook або Instagram. Втім, найкращими соціальними мережами для просування є Facebook, Twitter, Linkedin, Viadeo Xing, MeetingWave.

Пошук потенційних партнерів

У випадку B2B продажів Ви здійснюєте прямий експорт безпосередньо з України до Вашої компанії-партнера в іноземні країні.

У разі B2C продажів необхідно знайти місцевого партнера-рітейлера, який буде постачати Вашу продукцію до кінцевого споживача. Але для власного спокою проведить тест-оцінку майбутнього партнера за наступним чек-лістом:

  • перевірити в загальнодоступних системах, чи дійсно є така зареєстрована компанія,
  • знайти цю компанію в базах платників податків,
  • переглянути списки членів Торгових палат, Асоціації тощо,
  • зустрітися з ними особисто та впевнитись, що вони справді існують,
  • спробувати укласти з компанією спочатку невелику Угоду та успішно її реалізувати.