Поглиблене планування виходу на визначений ринок і адаптація продукту

Цей крок витикає безпосередньо з попереднього. Проте, він не меньш важливий для виробника/компанії у процесі виходу на міжнародний ринок.

Поглиблена робота саме над маркетинговою складовою майбутнього експорту дозволить успішно адаптувати товар під потреби закордонного ринку. Серед традіційного планування, Вам доведеться працювати з цифровими інструментами, такми як CRM-система та ERP-система. Це дозволить детально бачити ситуацію на ринку.

В чьому полягає завдання при поглибленному плануванні виходу?

Обрати правильний ринок до експорту

  • проаналізуйте у розрізі Вашого продукту або послуги місткість  ринку, потенційний попит, темпи зростання, ринкові ціни та всіх виробників, що вже продають аналогічні товари та послуги,
  • проаналізуйте макроекономічни показники ринку та ситуацію в країні в цілому,
  • зверниться до зовнішого консультата, який допоможе оцінити реальну ситуацію з професійної точки зору,
  • зі старту проекту обирайте сусідні країни (нижчі транспортні витрати, відсутні або мінімальні культурні відмінності тощо).

Зібрати команду

Експорт вимагає значних ресурсів, знань та навичок. Тому увага такої команди має бути сконцентрована виключно на виході на новий ринок.

Підготовка продукта

Розробляючи стратегію підготовки продукту, треба максимально вивчити потреби: тренди, мотивацію споживача, цінності, сегменти, купівельну поведінку, очікування, конкурентне середовище та стратегії, які використувують конкуренти тощо.

Не робіть типових помилок

Річ у тім, що кожна країна має унікальну специфіку споживання. Тому не шкодуйте часу і ресурсів на визначення потреб того ринку, який Ви обрали. Рівень цін, рекламни кампанії та, навіть, кольори або шрифт використані на упаковці або у промо-матеріалах мають значення.