Маркетингові питання є критичними з точки зору майбутнього успіху і потребуватимуть значних зусиль та ресурсів. Основною складовою даних етапів є маркетингові дослідження спрямовані:
- на визначення найперспективніших ринків,
- специфіку маркетингової роботи на даних ринках.
Мета досліджень – озброїтись інформацією, що дозволить приймати виважені рішення стосовно операційних моделей експортної діяльності та ключових маркетингових питань: продукту, ціни, каналів продажу та просування.
Основні питання, стосовно яких корисно отримати відповіді в результаті досліджень, проілюстровано на наступних малюнках:
Аналіз потенційних ринків
Аналіз маркетингового середовища обраного ринку
Проведені належним чином дослідження, дозволять Вам побачити цілісну картину та визначити як потенційну перспективну країну для експорту, так і оптимальні експортні стратегії.
Варто зазначити, що сам етап аналітичних досліджень та перелік питань, які варто з’ясувати, можливо виглядає як занадто тяжкий для реалізації власними силами. Проте не варто цього боятися і думати, що для всього цього потрібно буде залучати кваліфікованих експертів і платити шалені гроші за глибинні дослідження.
Звісно, в певні моменти це доведеться робити. Але частину цієї роботи Ви можете виконати самостійно завдяки сучасним інструментам і он-лайн базам даних (TradeHelpdesk, TradeMap, Eurostat, ін.). За допомогою цих інструментів, наприклад, Ви зможете самостійно, швидко та на професійному рівні сформувати бізнес-карти потенційних ринків збуту та визначити найперспективніший з них.